9 з 10 клієнтів ГК "Нафтогаз України" задоволені послугами компанії – дослідження
За рік ГК "Нафтогаз України" змогла підвищити рівень задоволеності своїх клієнтів (CSI) та досягла позначки у 88% задоволених споживачів. Про це свідчать результати досліджень, які компанія системно проводить для отримання зворотного зв’язку та покращення власної роботи.
Цього вдалось досягти як завдяки створенню нових сервісів, так й покращуючи вже існуючі можливості для клієнтів. Так, за рік компанія:
- розширила перелік сервісів для передачі показань лічильників, що надало можливість контролювати нарахування та управляти своїми рахунками. Це підвищило прозорість процесів і забезпечило більшу впевненість у точності нарахувань;
- збільшила та вдосконалила лінійку онлайн-сервісів, що зробило їх зручнішими для споживачів;
- суттєво покращила якість обслуговування у контакт-центрі компанії, забезпечила кращу підтримку клієнтів щоденно з 8 до 19:00.
“Ми продовжуємо працювати над сервісами компанії, робити їх ще доступнішими та зручнішими для 12, 4 млн наших споживачів. Надалі прагнемо досягти ще вищого рівня задоволеності клієнтів – адже це один із основних пріоритетів нашої роботи”, – зазначив очільник ГК “Нафтогаз України” Сергій Бєляєв.