Прем’єр-міністр Денис Шмигаль поспілкувався з працівниками контакт-центру ГК «Нафтогаз України» в Кропивницькому

Новини 27 жовтня 2021

Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль під час робочої поїздки в Кіровоградську область 26 жовтня відвідав контакт-центр ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України».

«Уряд ухвалив усі необхідні рішення, щоб опалювальний сезон починався без затримок. Сьогодні саме через такі контакт-центри ведеться зв’язок між комунальними підприємствами та Нафтогазом щодо підписання договорів на постачання природного газу згідно з підписаним Меморандумом. Це гарантує безперебійну роботу мереж в осінньо-зимовий опалювальний сезон», – зазначив Денис Шмигаль.

Прем’єр-міністр оглянув приміщення, де працюють над письмовими  та онлайн звернень від клієнтів ГК «Нафтогаз України», кімнату для навчання операторів та зал прийняття вхідних дзвінків.

«Для нас важлива комунікація з нашими клієнтами й наші співробітники готові відповідати на усі актуальні питання щодо послуг газопостачальної компанії. Щодня ми отримуємо понад 7 тисяч дзвінків зі всієї країни»,  наголосив Сергій Бєляєв, т.в.о. директора ГК «Нафтогаз України».

Щомісячно працівниками «Контакт-центру» опрацьовується близько 300 тисяч вхідних дзвінків, більше тисячі письмових звернень, та понад 25 тисяч звернень в онлайн каналах (соціальні мережі, чат-боти та звернення e-mail). У середньому команда ГК “Нафтогаз України” щодня обробляє майже 10 тисяч запитів, 95% з яких — дзвінки, кожен з яких триває в середньому 4 хвилини. За цей час спеціалісти контакт-центру допомагають вирішити 90% питань, що виникають у клієнтів.

Довідково:

З початку 2021 року контакт-центр Нафтогазу в Кропивницькому опрацював понад 2,5 млн дзвінків від клієнтів. В центрі працює 124 фахівці, він має технічну можливість одночасно приймати до 500 вхідних дзвінків та одночасно здійснювати до 200 вихідних дзвінків. Значна кількість питань вирішується за допомогою сучасних онлайн-інструментів без з’єднання з оператором (за допомогою чат-бота, особистого кабінету та в голосовому меню IVR).
Поділитися в соцмережах:

Актуально

ПОН 01 грудня 2021

З 1 грудня побутові споживачі ПОН можуть стати клієнтами ГК «Нафтогаз України» автоматично

Таке рішення для побутових клієнтів, які не обрали ринкового постачальника й отримують газ від постачальника «останньої надії», стало можливим завдяки ухваленню та підписанню Закону України № 2553.

ПОН 17 листопада 2021

До уваги бюджетних організацій, які отримують газ від постачальника «останньої надії»

30 листопада 2021 року спливає пільговий період для бюджетних установ, закладів охорони здоров’я державної власності та закладів охорони здоров’я комунальної власності, які отримують газ за ціною 16,8 грн/куб. м з ПДВ від постачальника «останньої надії» (ПОН).

ПОН 17 листопада 2021

Постачальник «останньої надії» інформує споживачів газу про зміни в тарифі з 1 грудня 2021 року

Побутові споживачі природного газу, яких обслуговує постачальник «останньої надії» (ПОН), повинні обрати та підключитися до ринкового постачальника до 1 грудня 2021 року. Усі клієнти ПОН протягом 60 днів мають змінити газову компанію та укласти з нею договір.

    Letter

    Viber

    Перейдіть за посиланням для того, щоб встановити Viber на Ваш комп’ютер, або почати спілкування, якщо Viber вже встановлено.

    Відскануйте QR-код за допомогою мобільного телефону, щоб почати комунікацію у Public Accounts з мобільного

    Telegram

    Перейдіть за посиланням для того, щоб встановити Telegram на Ваш комп’ютер, або почати спілкування, якщо Telegram вже встановлено.

    Відскануйте QR-код за допомогою мобільного телефону, щоб почати комунікацію у аккаунті у Telegram з мобільного