Прем’єр-міністр Денис Шмигаль поспілкувався з працівниками контакт-центру ГК «Нафтогаз України» в Кропивницькому
Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль під час робочої поїздки в Кіровоградську область 26 жовтня відвідав контакт-центр ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України».
«Уряд ухвалив усі необхідні рішення, щоб опалювальний сезон починався без затримок. Сьогодні саме через такі контакт-центри ведеться зв’язок між комунальними підприємствами та Нафтогазом щодо підписання договорів на постачання природного газу згідно з підписаним Меморандумом. Це гарантує безперебійну роботу мереж в осінньо-зимовий опалювальний сезон», – зазначив Денис Шмигаль.
Прем’єр-міністр оглянув приміщення, де працюють над письмовими та онлайн звернень від клієнтів ГК «Нафтогаз України», кімнату для навчання операторів та зал прийняття вхідних дзвінків.
«Для нас важлива комунікація з нашими клієнтами й наші співробітники готові відповідати на усі актуальні питання щодо послуг газопостачальної компанії. Щодня ми отримуємо понад 7 тисяч дзвінків зі всієї країни», наголосив Сергій Бєляєв, т.в.о. директора ГК «Нафтогаз України».
Щомісячно працівниками «Контакт-центру» опрацьовується близько 300 тисяч вхідних дзвінків, більше тисячі письмових звернень, та понад 25 тисяч звернень в онлайн каналах (соціальні мережі, чат-боти та звернення e-mail). У середньому команда ГК “Нафтогаз України” щодня обробляє майже 10 тисяч запитів, 95% з яких — дзвінки, кожен з яких триває в середньому 4 хвилини. За цей час спеціалісти контакт-центру допомагають вирішити 90% питань, що виникають у клієнтів.
Довідково:
З початку 2021 року контакт-центр Нафтогазу в Кропивницькому опрацював понад 2,5 млн дзвінків від клієнтів. В центрі працює 124 фахівці, він має технічну можливість одночасно приймати до 500 вхідних дзвінків та одночасно здійснювати до 200 вихідних дзвінків. Значна кількість питань вирішується за допомогою сучасних онлайн-інструментів без з’єднання з оператором (за допомогою чат-бота, особистого кабінету та в голосовому меню IVR).