Стабільне постачання та онлайн-сервіси: як працювала ГК «Нафтогаз України» у 2024 році
Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» – надійний постачальник газу для побутових споживачів і бізнесу. Впродовж 2024 року компанія стабільно забезпечувала газом 12,5 млн українських родин, а також понад 5 тисяч підприємств малого та середнього бізнесу.
Для поліпшення якості обслуговування клієнтів ГК «Нафтогаз України» розширила мережу сервісних точок по всій країні. До співпраці долучилися національні партнери – City24, Укргазбанк та Дія.Центри, а також регіональні представники. За рік відкрито 228 нових відділень у 132 населених пунктах, серед яких 18 міст вперше отримали доступ до сервісів компанії.
Суттєво збільшилася й частка користування онлайн-сервісами компанії. Кількість користувачів особистого кабінету досягла 4,4 млн, що на 10% більше порівняно з 2023 роком. На чат-боти компанії у Viber і Telegram підписалися 5,2 млн клієнтів – цей показник на 25% вищий ніж торік.
У 2024 році у компанії було опрацьовано понад 60 млн звернень, які надійшли через усі наявні канали комунікації (зокрема контакт-центр, чат-боти, e-mail). З них 19 млн – дзвінки, які опрацювали оператори контакт-центру (це на 30% більше ніж 2023 року).
Наступного року компанія продовжить масштабувати сервіс та створювати нові цифрові рішення задля комфорту клієнтів.