Звернення громадян

Ми завжди готові до діалогу, тому в компанії передбачена можливість для громадян прийти на прийом до керівництва.

Розклад прийому громадян наступний:

Т.в.о. Директора

Бєляєв Сергій Миколайович
3-тя середа кожного місяця з 15:30 до 16:30

Якщо у Вас є потреба в такій зустрічі, варто врахувати наступні важливі моменти під час її організації:

  1. Потрібен попередній запис не пізніше, ніж за 14 днів до дня прийому
  2. Під час попереднього запису Вам потрібно буде повідомити про наступне:
    • Прізвище ім’я по батькові, місце проживання, суть питання, яке плануєте обговорювати, історія питання (до яких посадових осіб, органів зверталися; яке рішення прийнято);
    • Ви можете подати документи, які стосуються питання для попереднього опрацювання підрозділами компанії.
  3. Під час прийому Ви не матимете змоги змінити питання, з яким зверталися або отримати пояснення з інших попередньо не погоджених тем.

Є випадки, коли Вам можуть не підтвердити прийом. Вони чітко визначені. Тож відмовити у зустрічі можуть, якщо:

  • вирішення питання не належить до сфери відповідальності компанії;
  • питання не стосується реалізації соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів;
  • це повторне звернення з того ж самого питання, якщо воно вже було вирішено по суті;
  • питання подано з порушенням строків попереднього запису;
  • звернення надійшло від недієздатної особи (виключення – питання подає офіційний представник інтересів цієї особи);
  • відсутні документи, що посвідчують особу

Контактні дані:

066-300-28-88 (Vodafone)

098-300-28-88 (Kyivstar)

093-300-28-88 (Lifecell)

e-mail: info@gas.ua, client@gas.ua

    Letter