Звернення громадян

Ми завжди готові до діалогу, тому в компанії передбачена можливість для громадян прийти на прийом до керівництва.

Розклад прийому громадян:

Директор

Бєляєв Сергій Миколайович
2-й вівторок кожного місяця з 10:00 до 11:00
3-тя середа кожного місяця з 15:30 до 16:30

Якщо у вас є потреба в такій зустрічі, будь-ласка, врахуйте наступні важливі фактори:

  1. Попередній запис слід організувати не пізніше, ніж за 14 днів до дня прийому
  2. Під час попереднього запису вам потрібно буде повідомити про наступне:
    • Прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, а також суть питання, яке плануєте обговорювати; за наявності - історію питання (до яких посадових осіб, органів зверталися; яке рішення прийнято);
    • Ви можете подати документи, які стосуються питання для попереднього опрацювання підрозділами компанії.
  3. Під час прийому ви не матимете змоги змінити питання, з яким зверталися або отримати пояснення з інших попередньо не погоджених тем.

Є чітко визначенні випадки, коли вам можуть не підтвердити прийом. Відмовити у зустрічі можуть, якщо:

  • вирішення питання не належить до сфери відповідальності компанії;
  • питання не стосується реалізації соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів;
  • це повторне звернення з того ж самого питання, якщо воно вже було вирішено по суті;
  • питання подано з порушенням строків попереднього запису;
  • звернення надійшло від недієздатної особи (виключення – питання подає офіційний представник інтересів цієї особи);
  • відсутні документи, що посвідчують особу

Контактні дані:

066-300-28-88 (Vodafone)

098-300-28-88 (Kyivstar)

093-300-28-88 (Lifecell)

e-mail: [email protected], [email protected]

Адреса для поштової корреспонденції: 25009, м. Кропивницький, вулиця Соборна, 1А, ТОВ "ГК "Нафтогаз України"

Закрити

    Закрити

    Letter

    Закрити