Звернення громадян
Ми завжди готові до діалогу, тому в компанії передбачена можливість для громадян прийти на прийом до керівництва.
Розклад прийому громадян:
Директор
Бєляєв Сергій Миколайович
2-й вівторок кожного місяця з 10:00 до 11:00
3-тя середа кожного місяця з 15:30 до 16:30
Якщо у вас є потреба в такій зустрічі, будь-ласка, врахуйте наступні важливі фактори:
- Попередній запис слід організувати не пізніше, ніж за 14 днів до дня прийому
- Під час попереднього запису вам потрібно буде повідомити про наступне:
- Прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, а також суть питання, яке плануєте обговорювати; за наявності - історію питання (до яких посадових осіб, органів зверталися; яке рішення прийнято);
- Ви можете подати документи, які стосуються питання для попереднього опрацювання підрозділами компанії.
- Під час прийому ви не матимете змоги змінити питання, з яким зверталися або отримати пояснення з інших попередньо не погоджених тем.
Є чітко визначенні випадки, коли вам можуть не підтвердити прийом. Відмовити у зустрічі можуть, якщо:
- вирішення питання не належить до сфери відповідальності компанії;
- питання не стосується реалізації соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів;
- це повторне звернення з того ж самого питання, якщо воно вже було вирішено по суті;
- питання подано з порушенням строків попереднього запису;
- звернення надійшло від недієздатної особи (виключення – питання подає офіційний представник інтересів цієї особи);
- відсутні документи, що посвідчують особу
Контактні дані:
066-300-28-88 (Vodafone)
098-300-28-88 (Kyivstar)
093-300-28-88 (Lifecell)
e-mail: [email protected], [email protected]
Адреса для поштової корреспонденції: 25009, м. Кропивницький, вулиця Соборна, 1А, ТОВ "ГК "Нафтогаз України"