Питання та відповіді

  • Чи справді можна змінити постачальника газу?

    Змінювати постачальника природного газу кожен побутовий клієнт може у простий спосіб з 1 липня 2020 року.

    Якщо клієнт вирішив змінити постачальника газу, про це потрібно повідомити тільки новій газопостачальній компанії. Саме новий постачальник буде вирішувати всі технічні питання щодо розірвання договірних відносин клієнта зі старим постачальником. Зараз законодавство дозволяє проводити зміну постачальника газу онлайн. Тому подати заявку на зміну постачальника газу можна просто через веб-сайт в будь-який зручний час.

  • Чи потрібно прокладати нову трубу у разі зміни постачальника газу?

    Прокладати нову трубу не потрібно. За розподіл (доставку) газу наявною трубою відповідають регіональні облгази. В кожній області облгаз слідкує за тим, скільки газу споживає кожен клієнт і передає ці дані саме його постачальнику. Тому, наприклад, якщо на поверсі є чотири квартири, власники кожної з них можуть мати різних постачальників, які постачатимуть газ через одну й ту ж трубу.
  • Як стати клієнтом ГК «Нафтогаз України»?

    Потрібно зробити кілька простих кроків:

    • зайти на сайті www.gas.ua в розділ «Стати нашим клієнтом»
    • заповнити заявку на приєднання (підписати електронним цифровим підписом чи просто завантажити фото підписаної заявки) та завантажити фотокопії паспорта (всі сторінки паспорту), ІПН, права власності/розпорядження житлом, платіжку за розподіл газу, де є EIC-код та платіжку за сам газ;
    • очікувати на інформацію про приєднання або листа/дзвінка від менеджера (якщо виникнуть додаткові запитання).
  • Де знайти EIC-код?

    EIC-код - це «персональний газовий номер» об’єкта газопостачання (точки обліку об’єкта газопостачання).

    EIC-код містить 16 символів (літери та цифри). Наприклад, 56XM19A205987456

    Дані про ЕІС-код можна знайти: 

    • в особистому кабінеті оператора ГРМ (облгазу) - розділ про особисті дані;
    • в договорі з постачання газу, якщо він у вас зберігається в паперовому вигляді (невід’ємною частиною договору є заява-приєднання і от там має бути код);
    • в рахунку за розподіл газу (шукайте той, що був до червня 2020 року, бо після – не всі облгази почали вказувати ці дані. Регулятор ринку зобов’язав облгази повернути газовий код в платіжки, але чи виконають вони рішення швидко? Тож, підстрахуємося і піднімемо архівні дані
  • Чи може підключення до ГК «Нафтогаз України» тривати довше 3-х днів?

    Будемо відвертими – може. Чому? Зазвичай, якщо наш новий клієнт не передав усі документи на підключення одразу. Тому разом із заявою надсилайте:

    • копію паспорта (всі сторінка – це важливо),
    • копію індивідуального податкового номера (ІПН),
    • копію права власності або розпоряджання житлом (довіреність)
    • копію платіжки на розподіл (там ми побачимо EIC-код, та ПІБ людини, на яку оформлений особовий рахунок).
    • копію платіжки за газ (там ми можемо звірити дані по адресі та ПІБ людини, на яку оформлений особовий рахунок).

    Копії можна, до речі, зробити навіть просто сфотографувавши документи телефоном, але потрібно, щоб зображення вийшло чітким.

  • Чи у всіх постачальників газу однакові ціни на газ?

    З серпня кожен постачальник газу сам відповідає за ціну ресурсу. Ви спитаєте: але ж Нафтогаз все рівно продає газ людям? Це правда, тому ви зараз і знаходитися на сайті gas.ua. Але Нафтогаз продає газ тільки тим споживачам, хто має з нами прямий договір на постачання газу (подати документи на його оформлення можна в цьому розділі https://www.gas.ua/uk/home/join). Зараз у нас вже більше 250 тис клієнтів, але це приблизно 2% від загальної кількості домогосподарств, які споживають газ в побуті.

    Нас періодично питають: а які ж ціни у інших постачальників, якщо Нафтогаз більше не публікує базову ціну для всіх? Тут є два варіанти. Перший - дізнатися чи просто погуглити цінову пропозицію постачальника, який вас цікавить. Другий - зайти на сайт ГазПравда https://gazpravda.com.ua/. Там регулярно публікується моніторинг цін постачальників газу.

  • Чим відрізняється тариф «Місячний» та «Річний»?

    Є кілька важливих відмінностей:

    Ціна.

    Тариф «Місячний» - ціна на газ змінюється щомісяця (ціна публікується за 5 днів до початку місяця поставки). Це базовий тариф, який підключається усім клієнтам автоматично

    Тариф «Річний» - ціна фіксується на 12 місяців (але кожного місяця ціна для фіксації різна. Це означає, що оплату за газ впродовж року можна зафіксувати на рівні того місяця, в якому підключаєте тариф). Це тариф, який потрібно підключати через особистий кабінет my.gas.ua

    Умови оплати.

    Тариф «Місячний» - оплата по факту споживання (за лічильником чи за нормами. Дані про ваше споживання нам передають регіональні облгази): до 25-го числа наступного місяця

    Тариф «Річний» - оплата до 15 числа місяця споживання (при підключенні тарифу розрахунковий річний обсяг споживання газу ділиться на 12. Таким чином кожного місяця платіж за газ однаковий – 1/12).

  • Хто нараховує «теплові» коефіцієнти?

    Облік газу – це відповідальність облгазів чи, як їх ще називають, операторів газорозподільних мереж (ГРМ). Це ті компанії, які приходять до вас періодично знімати показники лічильника, знімати лічильник на повірку, перевіряти стан газового обладнання. І саме в ці компанії ви телефонуєте, коли чуєте запах газу чи щось негаразд із газовими трубами.

    Інформацію про споживання газу облгазам доводять клієнти. Постачальники газу при формування рахунку використовують дані від облгазів. Так вимагає законодавство.

    Якщо потрібна більш детальна інформація щодо питань обліку газу, рекомендуємо завітати на веб-сайт консультаційного центру ГазПравда.  https://gazpravda.com.ua/konsultatsii/rahunok-gaz

  • Чи можуть користуватися тарифами Нафтогазу ті, хто має пільги та субсидії?

    Тарифи «Місячний» та «Річний» доступні для отримувачів пільг та субсидій. Якщо наш поточний клієнт переключився на тариф «Річний» про це варто повідомити органи соцзахисту населення (УСЗН, де обслуговується клієнт).

    Нашим новим клієнтам також варто повідомити про зміну постачальника свій УСЗН. Якщо там раптом не знають, що в Україні дозволено змінювати постачальників газу всім категоріям побутових споживачів, зверніть увагу соцпрацівників на роз’яснення Міністерства соціальної політики з цього приводу https://www.msp.gov.ua/news/19024.html

    Якщо потрібно, ми долучимося та допоможемо поінформувати УСЗН. У разі необхідності пишіть нам на client@​gas.ua.

  • Коли встановлюється ціна на газ?

    З 1 серпня ціни на тарифні плани оновлюються за 5 днів до початку місяця дії ціни. Наприклад, про ціни на газ в жовтні клієнти дізнаються наприкінці вересня.
  • Як можна заплатити за газ?

    Платити за газ можна як онлайн, так і у банківських або поштових відділеннях.

    Платити онлайн можна через:

    • особистий кабінет my.gas.ua
    • чат-бот GASUA у Viber та Telegram
    • через платіжні системи Portmone, EasyPay, Приват24.
    Якщо зручніше платити за газ через відділення банків чи Укрпошти, то можна, наприклад, завантажити платіжку в особистому кабінеті, роздрукувати її чи просто показати касиру з екрану смартфона.
  • Як перевірити стан рахунку?

    Раніше, щоб отримати довідку про стан рахунку, потрібно було йти у центр обслуговування. Але зараз достатньо просто зайти в особистий кабінет my.gas.ua та в чат-бот GASUA у Viber або Telegram і сформувати довідку про стан рахунку. Зробити це можна в розділі «Послуги онлайн» (опція «Замовити»). Кілька кліків - і у вас є офіційна довідка від компанії.

  • Кому і як передавати показники лічильника?

    Облік газу – зобов’язання операторів ГРМ (облгазів). Вони мають надавати можливість передавати показники лічильника своїм клієнтам. Облгази можуть збирати показники лічильників через власні канали зв’язку або домовлятися з постачальними компаніями, щоб вони приймали ці показники для них. Наприклад, у ГК «Нафтогаз України» є така домовленість з облгазом в Кіровоградській області.

    Передавати показники лічильників потрібно з 1 по 5 число щомісяця, щоб були коректні нарахування у платіжках.

  • Як вирішувати газові питання вдома?

    У нас для цього є особистий кабінет my.gas.ua, чат-бот GASUA і контакт-центр, куди можна зателефонувати.

    Функції особистого кабінету my.gas.ua та чат-боту GASUA:

    • перевірити стан рахунку;
    • сформувати та завантажити рахунок;
    • сплатити за газ;
    • отримати довідку про відсутність заборгованості;
    • отримати інформацію щодо пільг та субсидій.

    В чат-боті GASUA в розділі «Допомога» можна також напряму зв’язатися з оператором контакт-центру.

    Також до нас можна зателефонувати на номер 0800 215 515.

  • Що робити, якщо є борг за газ?

    Не зволікати та оформляти договір реструктуризації боргу. Якщо клієнт опинився у скрутному становищі і не може одразу розрахуватися з нами за весь об’єм спожитого газу, ми підемо йому на зустріч та розробимо план погашення заборгованості у відповідності до фінансових можливостей клієнта.

    Провести реструктуризацію боргу у нас можна онлайн – через чат-бот GASUA у Viber та Telegram.

Letter

Viber

Перейдіть за посиланням для того, щоб встановити Viber на Ваш комп’ютер, або почати спілкування, якщо Viber вже встановлено.

Відскануйте QR-код за допомогою мобільного телефону, щоб почати комунікацію у Public Accounts з мобільного

Telegram

Перейдіть за посиланням для того, щоб встановити Telegram на Ваш комп’ютер, або почати спілкування, якщо Telegram вже встановлено.

Відскануйте QR-код за допомогою мобільного телефону, щоб почати комунікацію у аккаунті у Telegram з мобільного