
Змінювати постачальника природного газу кожен побутовий клієнт може у простий спосіб з 1 липня 2020 року.
Якщо клієнт вирішив змінити постачальника газу, про це потрібно повідомити тільки новій газопостачальній компанії. Саме новий постачальник буде вирішувати всі технічні питання щодо розірвання договірних відносин клієнта зі старим постачальником. Зараз законодавство дозволяє проводити зміну постачальника газу онлайн. Тому подати заявку на зміну постачальника газу можна просто через веб-сайт в будь-який зручний час.
Для кожного клієнта ми пропонуємо обрати зручний спосіб підключення:
Залишити заявку online на нашому сайті gas.ua
Підключитися online через web-портал Приват 24
Завітати в офіс нашого партнера
Перевірити статус заявки на ваше підключення можна за посиланням
Після підключення ви отримаєте повідомлення та детальну інструкцію про подальші дії
Потрібно знайти на сайті відповідну форму перевірки статусу заявки. Вона тут
Далі потрібно обрати англійську мову введення даних. Система не сприймає дані, які вводяться українськими чи російськими літерами. Вводити дані потрібно в англійській розкладці, щоб система коректно направила запит до бази даних і правильно видала відповідь щодо стану розгляду заявки. Тож, якщо ви намагаєтеся ввести свій EIC-код, і виявляється, що це неможливо, просто змініть розкладку на клавіатурі і уважно вводьте символи.
У випадку зміни постачальника газу у середині місяця, обсяг спожитого газу буде розділено між 2 постачальниками. Ви отримаєте 2 рахунки за спожитий газ - від попереднього постачальника за ті дні місяця, коли він постачав Вам газ, та від ГК «Нафтогаз України» за решту днів, починаючи з дати переходу. Наприклад, якщо перехід до ГК «Нафтогаз України» відбувся 10 грудня, Ви сплачуєте за період з 1 по 9 грудня попередньому постачальнику газу, а за період з 10 по 31 грудня - ГК «Нафтогаз України». Обсяги спожитого газу будуть розподілені між постачальниками автоматично.
Будемо відвертими – може. Чому? Зазвичай, якщо наш новий клієнт не передав усі документи на підключення одразу. Тому разом із заявою надсилайте:
Копії можна, до речі, зробити навіть просто сфотографувавши документи телефоном, але потрібно, щоб зображення вийшло чітким.
Є кілька важливих відмінностей:
Ціна.
Тариф «Місячний» - ціна на газ змінюється щомісяця (ціна публікується за 5 днів до початку місяця поставки). Це базовий тариф, який підключається усім клієнтам автоматично
Тариф «Річний» - ціна фіксується на 12 місяців (але кожного місяця ціна для фіксації різна. Це означає, що оплату за газ впродовж року можна зафіксувати на рівні того місяця, в якому підключаєте тариф). Це тариф, який потрібно підключати через особистий кабінет my.gas.ua
Умови оплати.
Тариф «Місячний» - оплата по факту споживання (за лічильником чи за нормами. Дані про ваше споживання нам передають регіональні облгази): до 25-го числа наступного місяця
У рамках тарифу «Місячний» передбачені знижки за своєчасну (до 15 числа місяця, наступного за місяцем постачання) оплату за газ у розмірі 1%. Знижка нараховується після оплати та буде відображена в особистому кабінеті на my.gas.ua; скористатися знижкою ви можете під час наступної оплати.
Тариф «Річний» - оплата до 15 числа місяця споживання (при підключенні тарифу розрахунковий річний обсяг споживання газу ділиться на 12. Таким чином кожного місяця платіж за газ однаковий – 1/12).
З тарифним планом «Річний» Ви легко фіксуєте ціну газу на рік та забезпечуєте рівномірні витрати протягом року. Таким чином, Ви не залежите від щомісячного коливання цін на газ.
Наприклад, якщо Ви підключились до тарифного плану «Річний» 1 вересня 2020 року з ціною 4,73 грн. м3 та зафіксували, що плануєте використати 1200 м3 газу на рік, щомісяця Ви будете сплачувати за газ 473 грн. = 1200 м3 * 4,73 грн. м3 / 12 місяців.
Умови підключення до тарифного плану «Річний»
Підключення можливе за умови відсутності у Вас поточної заборгованості.
Перехід на тарифний план «Річний» здійснюється через особистий кабінет на сайті gas.ua.
Якщо Ви новий клієнт і при створенні заявки на підключення обрали тарифний план «Річний», то за Вашим особовим рахунком зафіксовано ціну «Річного» на дату надання заяви-приєднання.
Вам достатньо активувати тарифний план «Річний» через особистий кабінет, коли Ви отримаєте привітальний лист з номером Вашого особового рахунку. Для цього: перейдіть в Особистий кабінет > Головна > Доступні тарифи > натисніть кнопку «Підключити» на тарифний план «Річний».
Підключення до тарифного плану «Річний» (початок його дії) можливе з 1 числа наступного місяця від дати активації тарифу. Наприклад, якщо Ви підключились до ГК «Нафтогаз України» 15 жовтня і в цей же день активували тарифний план «Річний», то він почне діяти для Вас з 1 листопада. У період з 15 жовтня по 31 жовтня Ви будете споживати газ за умовами тарифного плану «Місячний».
Визначення об’єму річного споживання газу при підключенні тарифного плану «Річний»
Для Вашої зручності ми розраховуємо прогнозований об’єм річного споживання газу на основі середніх даних по пересічному споживачу.
Наприклад:
При активації тарифного плану «Річний» Ви можете легко змінити об’єм, який ми радимо, або в меншу сторону до 99 м3, або в більшу сторону до 4000 м3.
Врахування показників лічильників при використанні тарифного плану «Річний»
Протягом дії тарифного плану «Річний» Ви сплачуєте щомісячно фіксовану вартість (1/12 від вартості планового річного об’єму газу), незалежно від показників лічильників. Після закінчення строку дії тарифного плану «Річний», тобто через 12 місяців використання тарифного плану, ми зробимо звірку об’ємів спожитого газу та здійснених платежів.
Щомісячні платежі та умови оплати
Ваш щомісячний платіж становить 1/12 від вартості планового річного об’єму газу.
Наприклад, якщо Ви підключились до тарифного плану «Річний» 1 вересня 2020 року з ціною 4,73 грн. м3 та зафіксували, що плануєте використати 1200 м3 газу на рік, щомісяця Ви будете сплачувати за газ 473 грн. = 1200 м3 * 4,73 грн. м3 / 12 місяців.
Щомісячний платіж Ви маєте вносити не пізніше 15 числа місяця постачання газу. Рахунки Ви отримуєте через особистий кабінет або чат-бот.
Фінальні розрахунки після закінчення строку тарифного плану «Річний»
Після закінчення строку дії тарифного плану «Річний», тобто через 12 місяців використання тарифного плану, ми зробимо звірку об’ємів спожитого газу та здійснених платежів. Всі розрахунки за м3 газу здійснюються відповідно до зафіксованої ціни газу у тарифному плані «Річний». Якщо фактичний об’єм споживання газу буде менше, ніж запланований, ми повернемо різницю коштів на Ваш рахунок, якщо більше - виставимо рахунок на доплату додаткового об’єму використаного газу.
Наприклад:
Ви підключили тарифний план «Річний» 1 жовтня 2020 року та заключили контракт на 1200 м3 по ціні 4,73 грн за м3. Загальна сума контракту складає 5676 грн. на рік, а щомісяця Ви сплачували за газ 473 грн. = 1200 м3 * 4,73 грн. м3 / 12 місяців.
Варіант 1: Ви використали протягом 12 місяців газу більше, ніж заплатили.
Фактичний об’єм спожитого газу дорівнює 1300 м3, рахунок на доплату складе
236,50 грн. = (1250 м3 – 1200 м3) * 4,73 грн.
Варіант 2: Ви використали протягом 12 місяців газу менше, ніж заплатили.
Фактичний об’єм спожитого газу склав 1100 м3, на Ваш рахунок буде повернуто суму
473 грн. = (1200 м3 – 1100 м3) * 4,73 грн.
Термін дії тарифного плану «Річний» може бути припинений Вами достроково шляхом переходу на інший тарифний план. Допускається 1 перехід протягом терміну дії тарифного плану. В цьому випадку фінальний розрахунок буде здійснено за ту кількість місяців, протягом яких Ви використовували тарифний план «Річний».
EIC-код - це «персональний газовий номер» об’єкта газопостачання (точки обліку об’єкта газопостачання).
EIC-код містить 16 символів (літери та цифри). Наприклад, 56XM19A205987456
Дані про ЕІС-код можна знайти:
Облік газу – це відповідальність облгазів чи, як їх ще називають, операторів газорозподільних мереж (ГРМ). Це ті компанії, які приходять до вас періодично знімати показники лічильника, знімати лічильник на повірку, перевіряти стан газового обладнання. І саме в ці компанії ви телефонуєте, коли чуєте запах газу чи щось негаразд із газовими трубами.
Інформацію про споживання газу облгазам доводять клієнти. Постачальники газу при формування рахунку використовують дані від облгазів. Так вимагає законодавство.
Якщо потрібна більш детальна інформація щодо питань обліку газу, рекомендуємо завітати на веб-сайт консультаційного центру ГазПравда. https://gazpravda.com.ua/konsultatsii/rahunok-gaz
Тарифи «Місячний» та «Річний» доступні для отримувачів пільг та субсидій. Якщо наш поточний клієнт переключився на тариф «Річний» про це варто повідомити органи соцзахисту населення (УСЗН, де обслуговується клієнт).
Нашим новим клієнтам також варто повідомити про зміну постачальника свій УСЗН. Якщо там раптом не знають, що в Україні дозволено змінювати постачальників газу всім категоріям побутових споживачів, зверніть увагу соцпрацівників на роз’яснення Міністерства соціальної політики з цього приводу https://www.msp.gov.ua/news/19024.html
Платити за газ можна як онлайн, так і у банківських або поштових відділеннях.
Платити онлайн можна через:
Раніше, щоб отримати довідку про стан рахунку, потрібно було йти у центр обслуговування. Але зараз достатньо просто зайти в особистий кабінет my.gas.ua та в чат-бот GASUA у Viber або Telegram і сформувати довідку про стан рахунку. Зробити це можна в розділі «Послуги онлайн» (опція «Замовити»). Кілька кліків - і у вас є офіційна довідка від компанії.
Облік газу – зобов’язання операторів ГРМ (облгазів). Вони мають надавати можливість передавати показники лічильника своїм клієнтам. Облгази можуть збирати показники лічильників через власні канали зв’язку або домовлятися з постачальними компаніями, щоб вони приймали ці показники для них. Наприклад, у ГК «Нафтогаз України» є така домовленість з облгазом в Кіровоградській області.
Передавати показники лічильників потрібно з 1 по 5 число щомісяця, щоб були коректні нарахування у платіжках.
У нас для цього є особистий кабінет my.gas.ua, чат-бот GASUA і контакт-центр, куди можна зателефонувати.
Функції особистого кабінету my.gas.ua та чат-боту GASUA:
В чат-боті GASUA в розділі «Допомога» можна також напряму зв’язатися з оператором контакт-центру.
Також до нас можна зателефонувати за номерами:
066-300-28-88 (Vodafone)
098-300-28-88 (Kyivstar)
093-300-28-88 (Lifecell)
Не зволікати та оформляти договір реструктуризації боргу. Якщо клієнт опинився у скрутному становищі і не може одразу розрахуватися з нами за весь об’єм спожитого газу, ми підемо йому на зустріч та розробимо план погашення заборгованості у відповідності до фінансових можливостей клієнта.
Провести реструктуризацію боргу у нас можна онлайн – через чат-бот GASUA у Viber та Telegram.