7 із 10 українців знають про можливість змінити постачальника газу — дослідження

Новини 02 серпня 2021

Згідно з дослідженням Kantar MMI, виконаного одним із лідерів у галузі маркетингових досліджень — компанією Kantar, уже 7 із 10 українців знають про вільний ринок газу та можливість змінити постачальника газу. Найбільше обізнана про відкриття ринку газу категорія клієнтів старшого віку (аудиторія 40+). А серед регіонів України найвищий рівень знань про вільний ринок газу у жителів Заходу (Львівська, Івано-Франківська та Тернопільська області). Серед тих, хто не чув про можливість змінити постачальника, — більше молодих клієнтів у віці від 18 до 29 років, киян, а також клієнтів, які не перебувають у шлюбі.

Помітнішим став тренд діджиталізації у сфері комунальних послуг та впевненого переходу клієнтів до інтернет-сервісів. Так, 55% жителів міст з населенням понад 50 тис. у віці 18-65 років стверджують, що їм зручніше змінювати постачальника газу онлайн, водночас виключно офлайновий спосіб зміни газової компанії обрали лише 13% опитаних. А 66% зазначили, що зазвичай саме онлайн оплачують рахунки за комунальні послуги.

Серед факторів, які найбільше впливають на вибір при зміні постачальника газу, учасники опитування назвали ціну, зручність процесу зміни постачальника, можливість обрати тарифний план, надійність компанії, а також зручність онлайн-сервісів.

«Уже рік, як українці отримують газ за новими правилами і мають можливість обирати собі постачальника, орієнтуючись на вигідність ціни та якість сервісу. Дослідження KANTAR MMI Україна та наші внутрішні опитування клієнтів демонструють, що рівень обізнаності про вільний ринок газу зростає, а онлайн-послуги стають основоположною категорією клієнтського сервісу. Ми також спостерігаємо, як активувалися постачальники з точки зору конкуренції за клієнта: вони пропонують нові тарифні плани, різні умови оплати та унікальні сервісні переваги. Станом на сьогодні ГК «Нафтогаз України» обслуговує вже майже 1,1 млн комерційних клієнтів, пропонуючи одну з найвигідніших цін на ринку. І ми розуміємо, що крім підключення клієнта, величезний масив роботи лежить за тим, щоб клієнта утримати та задовольнити. Тож такі регулярні дослідження допомагатимуть відслідковувати вподобання клієнтів, слабкі місця галузі та аналізувати можливості для подальшого розвитку вільного ринку газу в Україні», — зазначила директор із маркетингу ГК «Нафтогаз України» Ганна Швед.

Про дослідження:

KANTAR MMI Україна 2021’1 — це дослідження споживання товарів і послуг, стилю життя та медіа-вподобань українців. Учасниками опитування блоку про газовий ринок є українці у віці від 18 до 65 років, які проживають у містах із населенням понад 50 тис. Вибіркова сукупність учасників дослідження — 3257 за квартал опитування. Опитування виконано у березні 2021 року. Результати дослідження KANTAR MMI є репрезентативними для міського населення України (міста 50К+) у віці 12-65 років у загальній сукупності 13,2 млн українців. Компанія Kantar і далі продовжуватиме щоквартально проводити дослідження MMI для порівняльного аналізу результатів з точки зору змін споживацьких уподобань та трендів, зокрема, на газовому ринку.

Поділитися в соцмережах:

Актуально

ПОН 02 вересня 2021

«Полтавагаз збут» удруге припиняє постачати газ клієнтам

з 1 вересня ТОВ «Полтавагаз збут» припинило постачати газ своїм клієнтам. Відучора ці споживачі отримують газ за рахунок тимчасового механізму страхування побутових споживачів. Надалі для безперебійного газопостачання колишні клієнти «Полтавагаз збут» мають обрати та підключитися до ринкового постачальника.

Енергоефективність 28 серпня 2021

ГК «Нафтогаз України» реалізувала можливість кредитування купівлі та встановлення енергоефективного газового обладнання

ГК «Нафтогаз України» спільно з партнерами пропонує вигідні та зручні кредити для модернізації системи опалення у квартирах та будинках побутових клієнтів – споживачів газу. 

Новини 26 серпня 2021

Перейшовши від постачальника «останньої надії» до ГК «Нафтогаз України», українці економлять 34% на платежах за газ

Побутові споживачі природного газу, яких обслуговує постачальник «останньої надії» (ПОН) і які приєднаються до Газопостачальної компанії «Нафтогаз України», мають можливість економити майже 34% на платежах за газ у вересні.

    Letter

    Viber

    Перейдіть за посиланням для того, щоб встановити Viber на Ваш комп’ютер, або почати спілкування, якщо Viber вже встановлено.

    Відскануйте QR-код за допомогою мобільного телефону, щоб почати комунікацію у Public Accounts з мобільного

    Telegram

    Перейдіть за посиланням для того, щоб встановити Telegram на Ваш комп’ютер, або почати спілкування, якщо Telegram вже встановлено.

    Відскануйте QR-код за допомогою мобільного телефону, щоб почати комунікацію у аккаунті у Telegram з мобільного