Клієнти «Криворіжгазу» та «Харківміськгазу» переходять на сервіси ГК «Нафтогаз України»
У зв’язку з переходом АТ «Криворіжгаз» та АТ «Харківміськгаз» до Групи Нафтогаз, усі клієнти будуть отримувати сервіси обліку від Газопостачальної компанії «Нафтогаз України».
Зокрема, щомісяця з 1 по 5 число показання газового лічильника необхідно передавати за допомогою особистого кабінету my.gas.ua або у чатботах Viber чи Telegram.
Звертаємо вашу увагу, що будь-які інші сервіси обліку не є коректними та працювати не будуть.
Довідкову інформацію абоненти можуть отримати у контакт-центрі ГК «Нафтогаз України» за номерами:
- 066-300-2-888 (Vodafone),
- 098-300-2-888 (Kyivstar),
- 093-300-2-888 (Lifecell).
А також у центрах обслуговування клієнтів АТ «Криворіжгаз» за адресами:
- вулиця Віталія Матусевича, 2а, м. Кривий Ріг;
- проспект Поштовий, 19, м. Кривий Ріг;
- вулиця Ракітіна, 11, м. Кривий Ріг;
- вулиця Володимира Великого, 29В, м. Кривий Ріг.
Та у центрах обслуговування клієнтів АТ «Харківміськгаз» за адресами:
- гімназійна набережна, 18а, м. Харків;
- проспект Архітектора Альошина, 5, м. Харків;
- вулиця Академіка Павлова, 120, м. Харків.