Мільйон домогосподарств за десять місяців: ГК «Нафтогаз України» збільшує кількість клієнтів

Новини 08 червня 2021

За 10 місяців роботи відкритого ринку газу ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» (ГК «Нафтогаз України») збільшило клієнтську базу учетверо і станом на сьогодні обслуговує вже понад мільйон побутових клієнтів. 8 червня компанія отримала заявку та підключила мільйонного комерційного клієнта. Щодня ГК «Нафтогаз України» продовжує отримувати близько 2000 заявок на приєднання. Нині компанія вже обслуговує домогосподарства у кожній області України, постачаючи газ 13% клієнтів на роздрібному ринку (включно з клієнтами ПОН).

У своїй діяльності компанія сфокусувалася на вигідних цінах, надійності газопостачання, широкій партнерській мережі для підключення клієнтів і, як результат, легкості зміни постачальника, на удосконаленні системи обслуговування клієнтів, яка базується на розвиненій онлайн та офлайн інфраструктурі, а також на автоматизації та діджиталізації, які значно покращують клієнтський шлях.

Вигідні ціни. Починаючи з серпня 2020 року, компанія пропонує газ за одними з найвигідніших цін серед постачальників. Таку ціну ГК «Нафтогаз України» може собі дозволити завдяки помірній націнці на блакитне паливо, довгостроковому контракту на оптову закупівлю газу, а також оптимізації операційних витрат. У рамках річного тарифного плану «Фіксований» компанія встановила ціну 7,96 грн/куб.м з ПДВ, без вартості розподілу (доставки).

Надійність газопостачання. ГК «Нафтогаз України» як частина державної Групи Нафтогаз є надійним постачальником зі стабільним ресурсом. Окрім довгострокового контракту на оптову закупівлю газу, підтвердженням надійності постачальника є також той факт, що компанія за результатом урядового конкурсу є постачальником «останньої надії» (ПОН). ПОН – це тимчасове страхування на ринку постачання газу побутовим клієнтам, які раптово втратили постачальника. Постачальник, який виконує цю функцію, має бути надійним, мати операційну й фінансову спроможність, а також великі об’єми газу «про запас», щоб у випадках, коли сотні тисяч клієнтів залишаються без постачальника, мати можливість їх обслуговувати. Станом на початок червня ГК «Нафтогаз України» обслуговує понад 500 тис. клієнтів як постачальник «останньої надії».

Легкість приєднання до компанії. ГК «Нафтогаз України» продовжує вибудовувати широку інфраструктуру для обслуговування. Компанія активно розвиває онлайн-канали для подачі заявок (cайт gas.ua та веб-версія Приват24) та збільшує кількість партнерських точок для підключення клієнтів: станом на сьогодні Газопостачальна компанія вже реалізувала партнерство з Ощадбанком, ПУМБ, ТАСКОМБАНК, Страховою групою «ТАС», а також запустила пілотні регіональні проекти з Укрпоштою та Новою поштою з перспективою масштабування на всю Україну. Відтак партнерська мережа ГК «Нафтогаз України» нараховуватиме понад 4500 відділень. Поза цим компанія розвиває мережу власних центрів підключень та оплат в регіонах, які обслуговує постачальник «останньої надії». Компанія вже відкрила 10 офісів у Донецькій, Херсонській, Полтавській та Тернопільській областях і надалі планує збільшувати кількість центрів підключень та оплат.

Автоматизація та діджиталізація. ГК «Нафтогаз України» активно розвиває додаткові онлайн-сервіси та автоматизує процеси. У цьому клієнти не лише підтримують ініціативи компанії, але й є основним мотиватором для нових рішень. Станом на кінець травня 2021 року вже майже 650 тис. клієнтів зареєструвалися в особистому кабінеті ГК «Нафтогаз України», а 175 тис. клієнтів користуються чат-ботом компанії GASUA, вирішуючи більшість газових питань онлайн. Наприклад, майже третина клієнтів компанії відмовилися від паперових платіжок і отримують рахунки онлайн. У січні 2021 року ГК «Нафтогаз України» автоматизувала процес перевірки права власності для нових клієнтів, реалізувавши інтеграцію з державними реєстрами речових прав на нерухоме майно. У лютому 2021 року компанія налагодила обмін даними в електронному форматі з органами соцзахисту щодо пільг та субсидій – співпраця з Мінсоцполітики дозволила одержувачам пільг і субсидій особисто не відвідувати УСЗН, щоб повідомити про зміну постачальника чи донести довідки.

Крім цього, компанія також надає постійну телефонну та онлайн-підтримку своїм клієнтам. Щодня ГК «Нафтогаз України» отримує більше 10 тис. звернень до контакт-центру. Варто зауважити, що майже 90% запитів представники компанії вирішують без повторного звернення, тобто після першого ж контакту з клієнтом. Швидке обслуговування стало одним із аргументів, який клієнти компанії назвали серед головних причин переходу до ГК «Нафтогаз України». Опитування продемонструвало дуже високий рівень CSI (індексу задоволеності клієнтів): 96% клієнтів Газопостачальної компанії задоволені вирішенням питання у контакт-центрі або через онлайн-канали. Для ефективного інформування клієнтів компанія також успішно запустила мультиканальні комунікації (E-mail, Viber, SMS).

Згідно з корпоративною стратегією Групи Нафтогаз Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» планує і надалі активно нарощувати частку присутності на роздрібному ринку газу і до кінця 2025 року збільшити кількість клієнтів до 2,8 млн домогосподарств.

Поділитися в соцмережах:

Актуально

Новини 08 червня 2021

Мільйон домогосподарств за десять місяців: ГК «Нафтогаз України» збільшує кількість клієнтів

За 10 місяців роботи відкритого ринку газу ГК «Нафтогаз України» збільшила клієнтську базу учетверо і станом на сьогодні обслуговує вже понад мільйон побутових клієнтів. Щодня компанія продовжує отримувати близько 2000 заявок на приєднання. Нині ГК «Нафтогаз України» вже обслуговує домогосподарства у кожній області України, постачаючи газ 13% клієнтів на роздрібному ринку.

Енергоефективність 04 червня 2021

ГК «Нафтогаз України» пропонує своїм клієнтам у Кіровоградській області послуги з модернізації системи опалення «під ключ»

Послуги з підвищення енергоефективності, які ГК «Нафтогаз України» надає спільно із ДП «Нафтогаз-Енергосервіс», дозволяють клієнтам знизити споживання газу до 30% та відповідно заощаджувати кошти. Одним із таких рішень є встановлення нових високоефективних котлів на вигідних умовах та в найкоротші терміни.

Новини 02 червня 2021

ГК «Нафтогаз України» оголосила ціни на газ для клієнтів ПОН у червні

У червні ціна на природний газ для клієнтів постачальника «останньої надії» (ПОН) становитиме 11,59 грн з ПДВ, без вартості розподілу (доставки). Станом на кінець травня 2021 року ГК «Нафтогаз України» як ПОН обслуговує понад 500 тисяч домогосподарств.

    Letter

    Viber

    Перейдіть за посиланням для того, щоб встановити Viber на Ваш комп’ютер, або почати спілкування, якщо Viber вже встановлено.

    Відскануйте QR-код за допомогою мобільного телефону, щоб почати комунікацію у Public Accounts з мобільного

    Telegram

    Перейдіть за посиланням для того, щоб встановити Telegram на Ваш комп’ютер, або почати спілкування, якщо Telegram вже встановлено.

    Відскануйте QR-код за допомогою мобільного телефону, щоб почати комунікацію у аккаунті у Telegram з мобільного