ПОН заявляє про системні порушення на газовому ринку та звертається до НКРЕКП

ПОН 08 грудня 2020

Починаючи з жовтня 2020 року постачальник «останньої надії» (ПОН) зафіксував декілька випадків, коли в реєстрі ПОН однакова кількість клієнтів з одного регіону з’являлася та зникала впродовж 1-3 днів.

Зокрема, такі випадки зафіксовані на території ліцензійної діяльності наступних операторів ГРМ: Гадячгаз (приблизно 21 тис клієнтів), Кременчукгаз (приблизно 140 тис клієнтів), Мелітопольгаз (приблизно 74 тис клієнтів).

Ці дії можуть свідчити про те, що окремі постачальники газу, які вчасно не змогли забезпечити своїх клієнтів газом, в незаконний спосіб та без відома та волі споживачів повертали їх до себе.

У зв’язку з цим, ПОН направляє скарги до Нацкомісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) з проханням перевірити законність дій постачальників природного газу, які не змогли виконати свої зобов’язання з поставки на зазначених територіях.

Підставою для скарг до НКРЕКП є сумніви, що зазначені постачальники за 1-3 дні можуть виконати необхідні норми Правил постачання природного газу та зібрати відповідні заяви-приєднання до умов договору постачання природного газу побутовим споживачам (далі- Заява) у всіх клієнтів, які повернулися до них на обслуговування. Нагадаємо, що саме наявність Заяви підписаної споживачем є підставою для його виключення з реєстру ПОН та включення до реєстру будь-якого іншого постачальника газу.

Наразі НКРЕКП вже провела перевірку дій ТОВ «Смарт газ систем», яка не змогла забезпечити газом приблизно 74 тис. клієнтів на території діяльності Мелітопольгазу, але протягом кількох днів жовтня 2020 року все одно повернула їх всіх до себе на обслуговування. НКРЕКП має оприлюднити результати зазначеної перевірки найближчим часом.

Також ПОН звертає увагу, що ТОВ «Кременчукгаз-постачання» розповсюджує недостовірну інформацію щодо роботи постачальника «останньої надії». Зокрема, на своєму офіційному веб-сайті компанія розмістила оголошення, в якому зазначено, що Кременчукгаз-постачання впродовж трьох календарних днів жовтня «з технічних причин» не здійснювало поставку газу населення.

В оголошенні для клієнтів ТОВ «Кременчукгаз-постачання» наголосив, що і надалі залишається постачальником для клієнтів, які потрапили в реєстр ПОН «продовжує виконувати свої обов’язки відповідно до положень чинних державних нормативних документів».

У зв'язку із цим повідомленням ПОН також звертається до НКРЕКП з проханням перевірити, чи з дотриманням Правил постачання природного газу Кременчукгаз-постачання повернуло собі клієнтів, які перебували на ПОН.

Також ПОН звертається до НКРЕКП з проханням дати оцінку та вжити заходів у зв'язку з ще однією заявою від Кременчукгаз-постачання щодо оплати послуг ПОН. Зокрема, Кременчукгаз-постачання довів до відома клієнтів, які перебували на ПОН, що вони можуть не «турбуватися щодо оплати за природний газ, компанія вирішить всі питання. За довідками звертайтесь до нас».

Нагадаємо, що з 1 серпня 2020 року  припинено покладання спеціальні обов’язки на суб’єктів ринку природного газу щодо постачання газу населенню. Це означає, що єдиної ціни на газ більше немає, кожен постачальник самостійно визначає ціни на блакитне паливо. На газовому ринку також працює постачальник «останньої надії», який забезпечує газом споживачів, що раптово втратили постачальника газу. До 2023 року роль ПОН виконує ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України».

Поділитися в соцмережах:

Актуально

Новини 30 грудня 2024

Стабільне постачання та онлайн-сервіси: як працювала ГК «Нафтогаз України» у 2024 році

Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» – надійний постачальник газу для побутових споживачів і бізнесу. Впродовж 2024 року компанія стабільно забезпечувала газом 12,5 млн українських родин, а також понад 5 тисяч підприємств малого та середнього бізнесу.

Новини 06 листопада 2024

Послуги ГК «Нафтогаз України» стали доступні у відділеннях АБ «УКРГАЗБАНК»

АБ «УКРГАЗБАНК» став офіційним партнером ГК «Нафтогаз України» з обслуговування клієнтів. Відтепер понад 12,4 мільйона споживачів можуть отримати основні сервіси компанії у всіх відділеннях банку по Україні.

Закрити

    Закрити

    Letter

    Закрити

    Viber

    Перейдіть за посиланням або відскануйте QR-код за допомогою мобільного телефону, щоб почати комунікацію в чатботі

    Telegram

    Перейдіть за посиланням або відскануйте QR-код за допомогою мобільного телефону, щоб почати комунікацію в чатботі