Нові клієнти можуть отримати роз’яснення ситуації у Оператора ГТС України
У ситуації, коли 17 постачальників під брендом «ТВІЙ ГАЗЗБУТ» (де передача показань відбувається через клієнтський простір 104.ua) та ТОВ «Одесагаз-Постачання» газу не змогли виконувати свої функції з 1 травня 2022 року, понад 8,8 млн українських домогосподарств були автоматично переведені до надійної газопостачальної компанії «Нафтогаз України». Це відбулося через відсутність ресурсу у вищезгаданих постачальників.
Згідно постанови НКРЕКП № 2496 від 30.09.2015 ці постачальники, які мали передбачити свою нездатність продовжувати постачання природного газу своєму споживачу, мали завчасно (не пізніше ніж через три робочі дні після дня, коли йому стало відомо про відповідні обставини) повідомити про це всіх споживачів. Зі свого боку ГК «Нафтогаз України» не володіла інформацією про припинення газопостачання для 10 млн українських домогосподарств й отримала цю інформацію після 10 червня 2022 року, під час процесу формування рахунків за спожитий газ у попередньому періоді.
Звертаємо увагу, що рішення про підключення до реєстру клієнтів Нафтогазу постфактум з 1 травня 2022 року ухвалив Оператор газотранспортної системи України (ОГТСУ).
Усі клієнти можуть отримати роз’яснення щодо ситуації, яка склалася, в Оператора газотранспортної системи України, звернувшись на електронну скриньку [email protected] або на телефон контакт-центру (044) 239-77-77, або у попередньої газопостачальної компанії.