Що потрібно знати про новий річний тарифний план «Фіксований»
Уже з 1 травня 2021 року клієнти будуть автоматично переведені на новий річний тарифний план. Такі нововведення є обов’язковими для всіх постачальників відповідно до Постанови №572 від 07.04.2021 року Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг. Кожна компанія запропонує Клієнтам власну ціну на газ у рамках річного тарифного плану – ринкова цінова конкуренція продовжується. Новий тарифний план від ГК «Нафтогаз України» матиме назву «Фіксований». Навіть в умовах фіксування ціни на 12 місяців наша компанія як лідер на ринку готова позмагатися за звання – постачальник із вигіднішими цінами на газ.
Які переваги «Фіксованого» тарифного плану для Клієнтів?
- Стабільна ціна на газ протягом року. Ціна фіксується на рік – з 1 травня 2021 року і до 30 квітня 2022 року включно. А отже, враховуючи об’єми вашого споживання, легко можна спланувати витрати на газ.
- Захист від ймовірних коливань ціни. Ціна не буде залежати від будь-яких факторів. Однакова ціна у платіжках протягом 12 місяців!
- Жодних передплат чи оплати наперед. Як і раніше, сплачуйте рахунки до 25 числа кожного місяця. Клієнт платить лише за спожитий об’єм газу за фіксованою ціною.
- Легко можна змінити тарифний план. Клієнт самостійно обирає, чи змінювати «Фіксований» тарифний план на інший і коли це зробити.
- «Фіксований» тарифний план доступний для отримувачів пільг та субсидій.
Відповідаємо на найпоширеніші питання, які отримали від вас у коментарях під нашими публікаціями.
1. Що я маю робити, щоб підключитися до «Фіксованого» тарифного плану?
Усі існуючі комерційні Клієнти ГК «Нафтогаз України», що обслуговуються на тарифному плані «Місячний», з 1-го травня будуть автоматично переведені на тарифний план «Фіксований». Переведення не потребує від Клієнтів жодних активних дій, нічого додаткового робити не потрібно.
2. Як довго буде діяти зафіксована ціна?
Термін дії тарифного плану «Фіксований» – з 1.05.2021 і до 30.04.2022 (включно). Саме на цей період буде зафіксовано ціну на газ.
3. Яка ціна на газ у рамках «Фіксованого»?
Ціна стане відома 25 квітня та буде опублікована на сайті компанії – gas.ua. ГК «Нафтогаз України» – стабільна компанія, яка завжди пропонує своїм Клієнтам одні з найвигідніших цін на газ на ринку.
4. Як тепер передавати дані лічильника і як отримувати рахунки?
Процес передачі даних лічильника та отримання рахунків не змінюється.
5. Як тепер оплачувати рахунки?
Сплачуйте рахунки, як раніше – до 25 числа кожного місяця, у повному обсязі.
6. Чи може Клієнт втратити пільги та субсидії під час зміни тарифного плану на «Фіксований»?
Ні, усі пільги та субсидії у Клієнта зберігаються. Хвилюватися немає причин. Усю необхідну інформацію, у тому числі та ціну газу у рамках нового тарифного плану ми як постачальник передаємо органам соцзахисту в електронному форматі.
7. Якщо у Клієнта – тарифний план «Річний», підключений ще минулого року. Що змінюється для нього?
У Клієнтів ГК «Нафтогаз України», які підключили тарифний план «Річний» у минулому році, умови не змінюються, як і ціна на газ. Ціна на газ складе 4,73 грн, 5,24 грн та 6,45 грн за куб. м відповідно до умов укладених договорів і терміном до їхнього завершення.
8. Чи може Клієнт змінити тарифний план «Фіксований» на інший? Як це зробити?
Зараз ГК "Нафтогаз України" працює над тим, щоб у червні презентувати більше пропозицій на ринку – сезонні тарифні плани та газові пакети. Тому вже з червня клієнти зможуть легко змінити тарифний план на інший. Робити це швидко і зручно – онлайн (в особистому кабінеті на my.gas.ua або у чат-боті), зателефонувавши у контакт-центр або у центрах обслуговування компанії. Згодом змінити тарифний план можна буде також з допомогою голосового меню в автоматичному режимі, зателефонувавши в контакт-центр.
9. Як часто Клієнт може змінювати тарифний план на інший?
ГК «Нафтогаз України» не обмежує клієнтів у кількості та частотності переходів від одного тарифного плану до іншого. Проте звертаємо увагу: у відповідній постанові НКРЕКП (№572 від 07.04.2021р.) йдеться про те, що кожен постачальник самостійно приймає рішення щодо обмежень з точки зору частоти та кількості зміни тарифних планів.
10. Якщо Клієнт почав обслуговування на умовах річного тарифного плану у певного постачальника, чи може він змінити компанію?
Звичайно! Клієнт, як і раніше, може змінити постачальника, обравши вигіднішу пропозицію та кращий сервіс на ринку.
11. На яких умовах будуть підключені нові Клієнти, які приєднаються до ГК «Нафтогаз України» з 1 травня?
Нові Клієнти ГК «Нафтогаз України» за замовчуванням приєднуються на умовах "Фіксованого" тарифного плану. Проте одразу після приєднання вони можуть вільно обрати інший тарифний план, на умовах якого хочуть обслуговуватися. Для нашої компанії важливо зберегти за Клієнтом право вибору тарифного рішення!
12. Клієнти постачальника «останньої надії» (ПОН) зможуть користатися тарифним планом «Фіксований»?
Ні, Клієнти, яких обслуговує ПОН, не є комерційними Клієнтами ГК «Нафтогаз України». ПОН – це тимчасове рішення для уникнення перебоїв з газопостачанням. У порівнянні з підключенням на комерційних умовах, ціна для Клієнтів ПОН є вищою, а сервіси компанії доступні лише частково з огляду на відсутність необхідної інформації про Клієнтів постачальника «останньої надії». Якщо Клієнт бажає підключитися до ГК «Нафтогаз України» як до постійного постачальника, щоб отримувати стабільно одну з найкращих цін на газ та скористатися усіма сервісними перевагами, необхідно подати заявку на приєднання.
Із тарифним планом «Фіксований» ціна – під контролем!